Home Forums KCW Completed Projects Audrey’s Adventures with Home Ownership

Viewing 0 posts
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 184 total)
  • Author
    Posts
  • Ragtop Ron
    Participant
    Post count: 417

    Looks so good!

    BBWB
    Participant
    Post count: 1364

    What an awesome first house! Greta is jealous I bet. ๐Ÿ™‚

    I'm at the age where "fuck off", "fuck you", and "fuck it" answer most questions.

    Vwfool
    Participant
    Post count: 969

    Looks great. You all did a shit ton of work on that place

    Audrey Jones
    Moderator
    Post count: 1611

    Thanks guys!! Lots of work put into it for sure but itโ€™s all worth it in the end ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

    Greta is jealous I bet. ๐Ÿ™‚

    hahaha yeah she really isโ€ฆ poor Greta Iโ€™ve been neglecting her trying to get my house winterized! Greta needs a new ignition switch Franz thinks ย ๐Ÿ˜… oh yeah and windshield wipers and some slider door attention ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ

    John Jones
    Moderator
    Post count: 13616

    Still super stoked on this project..ย  Audrey wanted a house, Mamma wanted to help… Bam, They did it!!ย  7 months later… She in in HER home and comfy!ย  If you set your mind to it, and make it a priority, You can do anything!!!ย  ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž

    and if you stay on focus, and do the right things,,, It usually works out… ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž

    Good job ladies and all involved! ๐Ÿ˜Žย  Big ol Thanks to Scott Hodges… He has helped build the empire…. ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Žย  He’s a badd ass old man!

     

    Luck is when preparation and opportunity meet.๐Ÿ‘Š

    Franz
    Participant
    Post count: 5403

    Happy birthday!

    John Jones
    Moderator
    Post count: 13616

    Yup happy Birthday to my Home Owning 26 year old Favorite Daughter!!!!ย  ๐Ÿ˜Žย  ย  Been a heck of a year this year for her… Lots of great things happened… ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Žย  gonna be a heck of a good year next year too!!!!ย  ๐Ÿ˜Žย  ๐Ÿ˜Žย  If we work at it.. Hopefully they are always just getting better… ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž

    Here’s an Oldie I found on my mac… ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Žย  Her first car!!!ย  Poly!!!ย  ๐Ÿ˜Žย  ย I can’t believe they all fit in there!!!

    IMG_0769 2

    Whoa!!!ย  Look at this one.. ๐Ÿ˜Žย  Audrey should check out my computer… ๐Ÿ˜Ž

     

     

    IMG_1024

    Luck is when preparation and opportunity meet.๐Ÿ‘Š

    Willy
    Moderator
    Post count: 1844

    Happy Birthday, Audrey. Canโ€™t get over how cool it is to sleep in your house as a homeownerby 26!! So awesome. Canโ€™t wait to celebrate with you eventually!

    Audrey Jones
    Moderator
    Post count: 1611

    Thanks everyone!! Zack so nicely reminded me Iโ€™m now closer to 30 than 20.. that feels weird I guess haha

    Polly was a great first car until she wasnโ€™t!! Haha she took my friends and I all over!

    That picture of Savannah and I is probably from over 10 years ago! Hereโ€™s one of us the other day ๐Ÿ˜2CBBD3E1-F615-4419-8BB6-903DBAC0BE07

    worked on my house for my birthday yesterday!! We put up a ceramic wall heater, and cleaned up and started painting the attic! Looking like a real room!!

    35A5982F-F5C6-47D7-AB27-BC8343C032B92E3DF514-FB62-435D-BD33-46440512CAC2E010A379-D4E7-4444-BC1A-247C5DA7B7C4536AB4EF-76F9-4E7A-A61A-2C441FC1971E1FC673D0-93AF-4190-83A8-7EBD0F6AB90B

    We also took a family photo a few days ago with John Redding!! Thanks John!

    F2F6CF94-340A-4EEA-B0FC-19C9C2173376

    WAY2COOL
    Participant
    Post count: 516

    awesome and classic Jones family pic

    KIM
    Test Pilot @ Submarine Airways

    John Jones
    Moderator
    Post count: 13616

    That is a GREAT Pic… John Redding.. hitting home runs.. ๐Ÿ˜Žย  He wants me to paint his Ghia..ย  ย It’s gonna take about 18 million more of them to get even ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž

    This morning.. I want to strangle a plumber.ย  He hooked something up wrong under the floor or in the wall, Now we gotta tear out some finished work to fix it…ย  ย Bummer.ย  We saw the red flags with this guy, I don’t know why we wasted our time now…ย  Should have got rid of that complication right away!ย  8-(ย  ย  ย Pisses me off the guy who laid the floor and or did the drywall over the shit didn’t glance at that shit before he covered it up!!!!!!ย  Fuck..

    But, but, but,,, what do ya do?ย  Find the problem and fix it.. and rid myself of the human that created the problem.. No more problem.. ๐Ÿ˜Žย  ๐Ÿ˜Ž

    Luck is when preparation and opportunity meet.๐Ÿ‘Š

    Audrey Jones
    Moderator
    Post count: 1611

    433F2142-B0B8-47F7-839B-ECCABD0FF5E8
    Yeeeaahhโ€ฆ pulling up the floor today ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ

    Iโ€™m really hoping they only have to pull it up in the back here where we hadnโ€™t put the final flooring down yet.. but itโ€™s looking possible that we may have to pull up the tile and vanity in the powder roomโ€ฆ no water in the house for now while the new more trustworthy plumbers figure all of this out..

    nothing about this house has been super easy.. but this is frustrating since it has nothing to do with it being from 1925.. just with the plumber who we paid to put all new things pipes in and instead did a half assed messed up job

    Pete
    Participant
    Post count: 1140

    Sorry to see that.ย  I presume you’re having drain line issues and not water supply?

    BBWB
    Participant
    Post count: 1364

    To bad that plumber doesn’t have the KCW guarantee to fix what he fucked up free of charge. Document it all and take to small claims court.

    I'm at the age where "fuck off", "fuck you", and "fuck it" answer most questions.

    Franz
    Participant
    Post count: 5403

    Christmas spirt.

    32688066-1BE1-45D2-9647-AF0C9D2A42A7

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 184 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.