Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 675 total)
  • Author
    Posts
  • Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: New Website #1163

    Wow, that didn’t really work too good haha

    Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: New Website #1162

    All this tech computer shit that all us schmucks take for granted…man what a pain in the sack!

    I tried starting a tripleJs thread few days ago, fucked something up and poof all gone? Will try this new jumbo pic feature out here…..

    • This reply was modified 5 years ago by Zack. Reason: Removed the html tags which were appearing as plain text 8-)
    Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: 54 camping box #1119

    Well JJ you know if you’re coming to visit Olympia you gonna have to plan a few more days on the island since so close ?

    Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: Toms rhd Oval Vert #1117

    <sup>thanks for making that clear up front Tom! ? Our 55 vert project has come up in convo lately…watching this one is gonna be tough not to pick back up on her!!</sup>

    Jb
    Participant
    Post count: 679

    Fuck ya Jesse!?Do work ma-facka!! Try citra strip instead of easy off….way better for not biting into OG paint.

    You gonna have to pony up big bux for an og flipper!! Look at pics and fab your own brotha!!

    • This reply was modified 5 years ago by Jb.
    Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: KCW randomness #1038

    Jesse, try citrastrip instead of  easyoff…..works the same but not as easy to damage that precious OG L31 ?

    Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: Subaru bullshit! #834

    Subaroooo bullshit is right?? whoever stuffed that plastic clad cross dressing  waterpumping turd in that beautiful BD engine bay needed to spend a few roadtrip miles in ol scarface and the 2332 AIRCOOLED !

    Jb
    Participant
    Post count: 679

    Well at least someone saved some pics! We were recently asked to assemble a 59 LL vert ?????????? I dunno?

    Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: Using Em!!!! #761

    Do what u gotta do! Nice get out of bush fix!

    Jb
    Participant
    Post count: 679

    Exactly what we did for the gastank. We gotta get johnnys BD and this one together before this disappears to Texas!

    Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: Just Getting started #289

    Can we get bouncing boobies and machine guns and shit…u know all the cool emojis ?

    Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: Bikes #283

    WTF is the point of that? Seat looks like a nut squasher???

    Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: Just Getting started #232

    Round 2….

    Attachments:
    Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: Just Getting started #231

    pic test…

    Jb
    Participant
    Post count: 679
    in reply to: Just Getting started #229

    Shit ya….thanks to all the Jones’ for making this happen again ?? was not the same without my daily KCW fix!!

     

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 675 total)