Home Forums KCW Completed Projects Toms rhd Oval Vert

Viewing 0 posts
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1187 total)
  • Author
    Posts
  • John Jones
    Moderator
    Post count: 14181

    Keeping a lid on it😎
    Attitude is everything πŸ€”

    John Jones
    Moderator
    Post count: 14181

    Keeping a lid on it😎
    Attitude is everything πŸ€”

    John Jones
    Moderator
    Post count: 14181

    Keeping a lid on it😎
    Attitude is everything πŸ€”

    Jb
    Participant
    Post count: 710

    Damn that looks so fresh? Killing it JJ?

    Pete
    Participant
    Post count: 1142

    Sharp!

    tlambert
    Participant
    Post count: 605

    Nice John. Kicking ass.

    Tim

    unk
    Participant
    Post count: 398

    Looks really nice John. Β  This vert has come a long way.

    John Jones
    Moderator
    Post count: 14181

    Thanks… I feel relieved today to have that big hurdle handled…. πŸ™„Β  πŸ™„Β  πŸ™„Β  πŸ™„Β  Β I wanna get that hood fixed up next.. πŸ˜€Β  πŸ˜€Β  πŸ˜€Β  πŸ˜€

    Keeping a lid on it😎
    Attitude is everything πŸ€”

    russ
    Participant
    Post count: 147

    damn this has come along way

    i actually like the colour blue on the decklid, going to look great when done

    John Jones
    Moderator
    Post count: 14181

    Wood is on the way from chucks….. bajesus that shit is expensive… πŸ™„Β  πŸ™„Β  πŸ™„Β  πŸ™„Β  πŸ™„Β  Β I wanna get that hood fixed and fit.. this week…Β  😎  😎  😎  😎  😎  😎  Β  and so a little more sanding on the dash area…Β  Β  This is going to stay on top of my list now till I get it painted…Β  But honestly.. there isn’t anywhere for it in the clean shop at the moment… πŸ˜‰Β  πŸ˜‰Β  and the paint booth is full of shit too… πŸ˜‰

    Keeping a lid on it😎
    Attitude is everything πŸ€”

    John Jones
    Moderator
    Post count: 14181

    This here hood is at the very tip top of my list…. My goal is get all the welding done and body work atleast started today, poly tomorrow! PRAY!!!!Β  Β This is the last really crappy piece to add to the puzzle..Β  Β Then…. I can actually start thinking about paint… πŸ˜‰Β  πŸ˜‰Β  πŸ˜‰

     

    It looks awesome from this distance… πŸ™„Β  πŸ™„Β  πŸ™„Β  πŸ™„Β  πŸ™„

    Keeping a lid on it😎
    Attitude is everything πŸ€”

    John Jones
    Moderator
    Post count: 14181

    I’m about to lay some poly on this hood… it’s real real nice now.. πŸ˜‰Β  πŸ˜‰Β  πŸ˜‰Β  πŸ˜‰Β  Β Block on the dash some, install that wood when it lands, finish body working around the back.. poly…..Β  humm,,,,Β  sand it and paint it? πŸ˜€Β  πŸ˜€Β  πŸ˜€Β  πŸ˜€Β  Β I gotta get this rig done… πŸ˜‰Β  πŸ˜•Β  πŸ™„Β  πŸ˜‰

     

    I’d like to deliver this car to wisconsin and come see your place this spring… πŸ™‚Β  πŸ™‚Β  πŸ™‚Β  πŸ™‚

    Keeping a lid on it😎
    Attitude is everything πŸ€”

    unk
    Participant
    Post count: 398

    I’m about to lay some poly on this hood… it’s real real nice now.. ? ? ? ? Block on the dash some, install that wood when it lands, finish body working around the back.. poly….. humm,,,, sand it and paint it? ? ? ? ? I gotta get this rig done… ? ? ? ? I’d like to deliver this car to wisconsin and come see your place this spring… ? ? ? ?

    Timing sounds perfect.Β Β  Memorial day.Β  You can stay at my cabin for as long as you’d like.Β  Google ” bobidosh pt lane, lac du flambeau”.Β Β  That is your destination.Β  We got a pair of nesting eagles which will wake you up in the morning cackling like roosters.

    John Jones
    Moderator
    Post count: 14181

    πŸ˜€

     

    Keeping a lid on it😎
    Attitude is everything πŸ€”

    unk
    Participant
    Post count: 398

    ?

    This is my place below………

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1187 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.