Home Forums Bullshit KCW randomness

Viewing 0 posts
Viewing 15 posts - 4681 through 4695 (of 5137 total)
  • Author
    Posts
  • volksaddict
    Participant
    Post count: 801

    My dc was there a few years back, it was on vacation from Colorado ๐Ÿ™‚

    image1-1

    ColeB
    Moderator
    Post count: 2623

    Did you call Letcher? I think heโ€™s got a bus or a hook up over there

    Audrey Jones
    Moderator
    Post count: 1116

    Letchers bus is on the wrong islandโ€ฆ they are headed to Oahu I think? I wish one of them whose going would speak up ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    ColeB
    Moderator
    Post count: 2623

    They donโ€™t have amphibious buses over there? ๐Ÿ˜‰

    Gretchen Jones
    Moderator
    Post count: 1229

    It would be soooooooo awesome if we had a bus to drive!!!!!!!!!

    I love going on adventures in our bus!!!

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10870

    It would be soooooooo awesome if we had a bus to drive!!!!!!!!!

    Maybe we need to do an instagram story or something… surely one of them 15K followers is from hawaii and own a bus… ๐Ÿ˜Ž

    The harder I work, the better I feel, sorta ๐Ÿ˜Ž

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10870

    I can’t wait to retire from running KCW…ย  Like most old bosses will tell you, being the boss sucks sometimes… ๐Ÿ˜Žย  Making everything perfect gets old for me too…..ย  ย Shooting for perfection all the time leads to disappointment most the time.. cause we know, nothing is perfect… ๐Ÿ˜Žย  But I am sure I am my biggest critic…ย  My only goal is for everyone to be happy!!ย  All my “guys”, my customers and my family… And dammit… Myself too…. ๐Ÿ˜Ž

    Try and have a great friday everyone!!!ย  ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž

    The harder I work, the better I feel, sorta ๐Ÿ˜Ž

    Glennmoss
    Moderator
    Post count: 299

    anyone ever seen one of these before? ๐Ÿ‘€ would definitely help cut out the wind under the bus

    Gretchen Jones
    Moderator
    Post count: 1229

    We took a little day trip to Painterโ€™s Grinding Saturday, not only to drop off and pick up some goodies, but also to join the BBQ and life celebration for Dayton Painter! What a great group of people and big turnout! ย Here are a few picsโ€ฆ.

    268E27F9-F010-40A3-81C1-56A30311A62053C6352B-895D-4DC8-8C69-085217A8A985590A092A-F885-48E7-9C1A-E4C14B9B005380E4C5B7-3F0F-4056-B610-A8CBE1FE0B60ED8D58FA-BF55-4F48-B662-4FD67C365F2405BE6755-188F-40E1-B9E6-783752640DEBE3C29441-1B78-48D1-9B6E-EE64FE46E9F1

    I love going on adventures in our bus!!!

    ryans65
    Participant
    Post count: 173

    Looks like a great way to honor someone, I’m sure they would have wanted it that way.

     

    On a side note-

    I had the pleasure of dealing with Eddy from Painters last week, we were getting desperate on finding a rebuilt trans for a customers 68 and I said well let me give these guys a call! Eddy gave me a great deal on one he had on the shelf and was more than happy to ship it to us here in VA. Nice to deal with shops like that.

    czechhaza
    Participant
    Post count: 63

    Have fun on Oahu! Spend a day on the Kailua side if you can, so pretty. There’s a neat Buddhist temple and good coffee at the Kalapawei Market! Have a malasada ๐Ÿฉ for me, haha.

    On a vw note, River is running again, with my old bug motor. ย Engine temp 190, not spewing oil! Bam! I’m gonna be in Colorado in August, I think , maybe catch you guys somewhere?

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10870

    Have fun on Oahu! Spend a day on the Kailua side if you can, so pretty. Thereโ€™s a neat Buddhist temple and good coffee at the Kalapawei Market! Have a malasada ๐Ÿฉ for me, haha. On a vw note, River is running again, with my old bug motor. Engine temp 190, not spewing oil! Bam! Iโ€™m gonna be in Colorado in August, I think , maybe catch you guys somewhere?

     

    Thanks Sara!!ย  This has been a bucket list trip for me since I wrote a book report about Pearl harbor in High school ๐Ÿ˜Žย  Then we promised ourselves we would go to hawaii on our 30th…. but covid hit… 8-(ย  ย  So finally… the day is here… I haven’t stepped foot in an airport in a long time!!! ๐Ÿ˜Žย  going to be an adventure just getting there…. ๐Ÿ˜Ž

    Happy to hear about River… ๐Ÿ˜Žย  It’s hard to explain to anyone who doesn’t know.. but for folks like us… when our bus is broke… we are broke… ๐Ÿ˜Žย  Our Freedom vehicle is what our emotions are propped up with…. ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž

    If your coming to Colorado…. I hope that means you are coming to KCW also!!!!ย  We will road trip all over Colorado with ya!!!!!ย  ๐Ÿ˜Ž

    The harder I work, the better I feel, sorta ๐Ÿ˜Ž

    ColeB
    Moderator
    Post count: 2623

    Gotta stop by Utah to get to CO! Only logical road trip path !;)

     

    glad to hear River is back up and running! FREEDOM!

    czechhaza
    Participant
    Post count: 63

    Gotta stop by Utah to get to CO! Only logical road trip path !;) glad to hear River is back up and running! FREEDOM!

    It felt like my wings were clipped when my bus was down!

    Utah is totally logical! I’m waiting for a new motor (still) and grateful for this one to get me to nearby campouts. ย I’m excited to be *really* planning my big trip for next year. 5 years I’ve talked about it and now I’m gonna do it. Early spring. ย You’ll see me all again as I make my way to Wisconsin (not the beach, but still special:)

    ColeB
    Moderator
    Post count: 2623

    Sounds like an awesome trip! 5 years in the making! Gotta be good!

Viewing 15 posts - 4681 through 4695 (of 5137 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.