Home Forums Bullshit Fucking Bubba!!!!

Viewing 0 posts
Viewing 15 posts - 1876 through 1890 (of 2051 total)
  • Author
    Posts
  • volksaddict
    Participant
    Post count: 984

    I’m so jealous!!!

    mtnbus
    Participant
    Post count: 2452

    jeff, you and Nichole are always welcome to come visit

    volksaddict
    Participant
    Post count: 984

    Thanks, but, can I drive your friend’s Pcar? 🙂 🙂 😉

    John Jones
    Moderator
    Post count: 13612

    Must be close to push off time?

    Luck is when preparation and opportunity meet.👊

    John Jones
    Moderator
    Post count: 13612

    IMG_6933

    Luck is when preparation and opportunity meet.👊

    mtnbus
    Participant
    Post count: 2452

    Yea dudes !

    in flag. Off to Yuma/border tomorrow morning

     

    IMG_6985

    AZbusbarn
    Participant
    Post count: 236

    “Yeah, I know Bubba” and I’m jealous4E31C251-6CCD-4612-A025-470F028C02E0🏄🏻‍♂️

    mtnbus
    Participant
    Post count: 2452

    Hahaha

    thx for the surf board!

    IMG_6992
    had a squeak coming from the front pass wheel.

    all looked good. Maybe just some dirt?

    John Jones
    Moderator
    Post count: 13612

    What kinda weird brakes you got there Bubba?  🤫🤫🤫🤫

     

    Safe Travels!!!👍🏻👍🏻👍🏻

    Luck is when preparation and opportunity meet.👊

    Audrey Jones
    Moderator
    Post count: 1611

    Hell yeah bubba!!! We love following your adventures down south 🤙🏻 enjoy in large doses!!!

    mtnbus
    Participant
    Post count: 2452

    Thanks everyone

    IMG_7010

    Had to change the alt belt. Had a crack.

    IMG_7004
    IMG_7013
    IMG_7014
    fun surf !

    caught a few w the foamy. Thx Robert !

    AZbusbarn
    Participant
    Post count: 236

    Hell yeah Bubba! Get that foamy out in the eye of Norma!!!

    mtnbus
    Participant
    Post count: 2452

    IMG_7015
    cruising south

    Gretchen Jones
    Moderator
    Post count: 1379

    Love! Love! Love! Have sooooo much fun!!!!

    I love going on adventures in our bus!!!

    MikeK
    Participant
    Post count: 468

    That picture looks like it could be from 1965.  Have fun!

Viewing 15 posts - 1876 through 1890 (of 2051 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.