Home Forums Bullshit The big GAY bitch

Viewing 0 posts
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 170 total)
  • Author
    Posts
  • Vwfool
    Participant
    Post count: 714

    Oh crap, are you sipping Β the bad idea kool aid Rusty and I have?

    Vwfool
    Participant
    Post count: 714

    I think the fiberglass hightop would be awesome for you. Then just build a sky deck over that and extend your ladder.

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10406

    I was just realizing tonight, that top is a whole roof, not 2/3 as it appears on this busπŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ™ƒπŸ™ƒπŸ™ƒ

    I think I am drinking the koolaid. My roof sucks, and my rack is tall and heavy and encourages over loading… Β I haven’t measured, but I bet it’s no taller than my side rails… Β I would have my high roof.. Β πŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺ. Β  I may need this in my life if the price is right 😜😜😜😜😜😜😜😜😜

    The harder I work, the better I feel, sorta 😎

    Vwfool
    Participant
    Post count: 714

    I am sure we can work out a killer deal for you. πŸ€ͺ

    I was thinking about posting it for sale on samba tonight to scare up some cash but…….

    If you want it, It’s yours buddy. Call it storage fees for looking at my hunk of shit out your front door for nearly the last 2 years. I brought it to you Sept 29th, 2020, I had to look at the pictures in my phone to confirm. Sorry, I feel like a shit it has been there so long.

     

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10406

    I am sure we can work out a killer deal for you. πŸ€ͺ I was thinking about posting it for sale on samba tonight to scare up some cash but……. If you want it, It’s yours buddy. Call it storage fees for looking at my hunk of shit out your front door for nearly the last 2 years. I brought it to you Sept 29th, 2020, I had to look at the pictures in my phone to confirm. Sorry, I feel like a shit it has been there so long.

    LOLOLOLOLOLOLΒ  😎 8-)8-) 😎  Damn, thats a nice gesture Scott…Β  Β  If I got “hooked up” by everyone who’s VW, or parts pile I had to look at or move around while it wasn’t getting worked on at my house…. I would be one “hooked up” dude… 😎  Rusty might as well give me that split window beetle… 😎  it’s been here like 13 years or more?????Β  Doug Corson might as well give me that bay window too..Β  😎

    The harder I work, the better I feel, sorta 😎

    Vwfool
    Participant
    Post count: 714

    It’s the least I can do for you. I think it would look bad ass on your pamper. Β Do it!

     

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10406

    I am VERY tempted…Β  I haven’t committed yet, but close.. I want to see how heavy it is… 😎  😎  Β I have always wanted a high roof… this may be the only way my tight ass will get one…. 😎 😎  Β It would be a complete makeover for the pamper!Β  Β Swivel seat, highroof conversion, 55 Pamper!!!Β  😎

    It would be sooo cool to be able to walk around in my bus… 😎

     

    The harder I work, the better I feel, sorta 😎

    Pete
    Participant
    Post count: 1102

    As often as you live in your bus it makes sense to make it more functional.Β  Do it!

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10406

    As often as you live in your bus it makes sense to make it more functional. Do it!

    I agree!!Β  Β I was thinking yesterday… all the things that make the bus an awesome camper, make it heavier and less awesome to drive and harder on the drive train too!!!!!!!!!!!!!!!!!Β  😎 😎 😎 😎  I don’t need to be able to walk around, but it sure is nice… 😎

    My swivels are not that comfy on 16 hour road trips…not even 8… 😎 and heavy!

    My rack is too freaking tall and I pile tooo damn much on it..Β  Maybe I won’t even notice the difference driving it.. Maybe it will be less weight up high…??Β  I won’t be able to put a rack above it… I mean, and still be able to do shasta… 😎

    I will miss my rack that is VERY secured.. and my 2nd towing strap holder… 😎

    I am soo damned tempted… 😎  Β I hate to turn the Pamper into a project too…. 😎 fuck… I want done shit.. so I can build some MORE shit.. not just keep working on the same shit.. 😎

    The harder I work, the better I feel, sorta 😎

    Vwfool
    Participant
    Post count: 714

    Walk around in your bus, shit, your short ass will be able to jumping jacks in there. 🀣

    I think you have your keeper bus and there is nothing wrong with improving it and dialing it in more. Plus you have the single cab for Shasta and rallying around like a baja.

     

    BBWB
    Participant
    Post count: 1235

    Make a slide in camper pod for the SC from the fiberglass top. That way you have shelter on Shasta and a functional truck at the home front.

    I'm at the age where "fuck off", "fuck you", and "fuck it" answer most questions.

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10406

    Walk around in your bus, shit, your short ass will be able to jumping jacks in there. 🀣 I think you have your keeper bus and there is nothing wrong with improving it and dialing it in more. Plus you have the single cab for Shasta and rallying around like a baja.

    im drinking the Koolaid πŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ» Β  I hacked in the swivel seat walkthrough πŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺ. Β May as well make it even more awesome!!

    The harder I work, the better I feel, sorta 😎

    Vwfool
    Participant
    Post count: 714

    Get after it John!

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10406

    Get after it John!

    Β  Β  fuck… now my pamper is gonna need a new name….. 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎

    The harder I work, the better I feel, sorta 😎

    alykat
    Participant
    Post count: 807

    Pamper is damn near the perfect bus. Leave it be and just treat it right. Get another bus and build a high top. There is no limit to how many buses you can have.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 170 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.