Home Forums Camping & Show Stuff Road trip pics!!!

Viewing 0 posts
Viewing 7 posts - 341 through 347 (of 347 total)
  • Author
    Posts
  • mtnbus
    Participant
    Post count: 911

    Hell yea John ! thats super cool !

    I wanna “drop out” and be on the road for a while too!

    Rustabus
    Participant
    Post count: 1761

    65 nights is gonna be hard to beat!!! Stoked for you to try and break that record!!! πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 5910

    65 nights is gonna be hard to beat!!! Stoked for you to try and break that record!!! πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

    Were gonna have to shoot for “Months” now… 😎  Β  I’m gonna do an east coast trip… Just as soon as I see an oppurtunity.. 😎  Gotta get my Pamper fixed back up and dialed..Β  Β and I dunno… Maybe get someone to take over everything I do around here… 😎  Β I know my clock is ticking.. and my back isn’t going to get better,, I’m not gonna be walking better in two years, or ten years.. I say now’s the time to explore and see this awesome Country and world…Β  Β and now that Corporate is retired….Β  Β and we owe no one anything…Β  we have the freedom…. 😎

     

    Rustabus
    Participant
    Post count: 1761

    Yeah!! I’m also down for a trip up North!!!! Those Canada photos Gretchen posted up make me wanna do a spring trip up there!!! πŸ™‚

    Corporate
    Moderator
    Post count: 731

    Overnight trip in the Kombi!😍😍😍😍😍

    3AB419D1-BD8F-43B1-A3A8-5824A2BB527B

    I love going on adventures in our bus!!!

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 5910

    Corporate and I ran down to Orvis Saturday…Β  That place is awesome… it was a COLD night in the bus.. it was like 17 degree’s… 😎  Love them quick one dayers too!!!!!

    Dario
    Participant
    Post count: 456

    Can’t wait to add more photos to this album…

Viewing 7 posts - 341 through 347 (of 347 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.