Home Forums Bullshit KCW randomness

Viewing 0 posts
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 5124 total)
  • Author
    Posts
  • Andym
    Participant
    Post count: 979

    You did and still do shit nobody else does…still a badass dude and shop. Lots of people watch kcw.

    Vwfool
    Participant
    Post count: 758

    I missed all those videos.  I still have a soft spot for the smuggler.  You executed my vision perfectly of a simple white truck dropped on its nuts riding on a new thing at the time, 17″ wide 5 rims.

    Thanks for getting those videos up again.

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10787

    I missed all those videos. I still have a soft spot for the smuggler. You executed my vision perfectly of a simple white truck dropped on its nuts riding on a new thing at the time, 17″ wide 5 rims. Thanks for getting those videos up again.

    I think that is the plan over x-mas break…   😉  😉  😉    which is aproaching quickly…  I wonder when willy will be here?  Rusty is gonna be here this weekend… Will… good weekend to be here.. 😉  😉

    The harder I work, the better I feel, sorta 😎

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10787

    HOLY SHIT!!!!!!  Look here… a gyro copter right here in Junktown forsale….  With the same engine Franz bought the other day…  wow.. the ad makes it sound safer than a utralight boys… I dunno.. this could be something new… can we fly from BBB???

    https://westslope.craigslist.org/spo/d/gyrocopter/6410347098.html

    hummmmmmmmmmm

    The harder I work, the better I feel, sorta 😎

    Rustabus
    Participant
    Post count: 2791

    I saw that thing on CL, BAD IDEA!!!!!!! 🙄  🙄

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10787

    I saw that thing on CL, BAD IDEA!!!!!!! ? ?

     

    This could be our “heli” for baja… 😉  😉  Thats a good idea!  I need to put in a request with the team Burn accounting… 😀  😀  😀   I’m gonna need some lessons also. 😉  😉   or… we could just “wing it” 😉

    The harder I work, the better I feel, sorta 😎

    BBWB
    Participant
    Post count: 1246

    I saw that thing on CL, BAD IDEA!!!!!!! ? ?

    This could be our “heli” for baja… ? ? Thats a good idea! I need to put in a request with the team Burn accounting… ? ? ? I’m gonna need some lessons also. ? ? or… we could just “wing it” ?

    I’m with Rusty, bad idea!

    I'm at the age where "fuck off", "fuck you", and "fuck it" answer most questions.

    Jb
    Participant
    Post count: 679

    You know when rusty says it’s a bad idea…. ??

    Vwfool
    Participant
    Post count: 758

    I agree, when Rusty is the voice of reason you really need to step back and rethink this.

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10787

    You guys must have missed the print.. it clearly states that it is safer than somethings.. 😉  😉  😉   It says it takes off like a winged plane and lands like a heli! sounds perfect! and we have spare engine’s already!!!  Maybe it’s a better idea for Franz! 😉

    The harder I work, the better I feel, sorta 😎

    Jb
    Participant
    Post count: 679

    Kinda sounds like seller is up selling his sketchy toy??? not the best tactic to give stats in ad saying how many of these things fall out of the sky like a rock haha

    John Jones
    Moderator
    Post count: 10787

    yeah…. I gotta stay focused and keep my eye on the prize.. I don’t need any new projects…  😈  😈  😈  😈   anything I do, spending money anyway, will lesson the chance of me meeting my goal done for 2018…. 😉  😉  😉  😉  😉   and my back is telling me I better the fuck on it… 😳  😳  😳  😳

    The harder I work, the better I feel, sorta 😎

    Rustabus
    Participant
    Post count: 2791

    Yup!!!   All of your buddies have campers, most of us have off-road Rigs now too!!! Pretty sure we all have fishing poles and coolers. Not quite sure if we need much else past that!!  😀  😎  😀  😎  😀

    Rustabus
    Participant
    Post count: 2791

    Oh yeah. A BB gun is fun too!!!! 😀

    ibbrown1
    Participant
    Post count: 94

    good morning @ Kevin L  😉

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 5124 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.