Home Forums Bullshit JJ's projects

Viewing 0 posts
Viewing 20 posts - 961 through 980 (of 1498 total)
  • Author
    Posts
  • John Jones
    Keymaster
    Post count: 7121

    Thanks Mark… Not being in pain all the time has really made a difference in my attitude..8-)ย  But I have had my moments… ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž

    I got them fenders re sanded and repolied last night while Jason and I had a talk about moon lighters.. ๐Ÿ˜Ž

    Gonna paint them today!!!!!!!ย  ย  ๐Ÿ˜Žย  ๐Ÿ˜Žย  I can’t wait to have them back on my truck.. Then work on the cab……

    C.Hamburg
    Participant
    Post count: 192

    Happy Aniversary John and Gretchen!

    I hadn’t done any moonlighting for almost a week because of my back.

    I did get out there and did some work on my dually bed this morning.ย  Need to get that truck back together since its tagged and insured so I can drive it.

    Speaking of moonlighting, I’m going to get my LLC squared away and tax ID first of the year.ย  Time to start making my side gig legit if I’m going to make the plunge.

    6/6/2021 will be my ten year mark and time to exit the wonderful world of government service.

    alykat
    Participant
    Post count: 511

    Happy Anniversary you two !

    tlambert
    Participant
    Post count: 327

    Happy Anniversary!

    ColeB
    Moderator
    Post count: 1858

    Happy anniversary! Big milestone!

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 7121

    Thanks guys… 47 years old..ย  29 years of marriage.ย  19 years of business… 2 educated kids and a paid for compound! ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž

    What else could a man ask for????ย  ย ๐Ÿ˜Žย  ๐Ÿ˜Žย  ๐Ÿ˜Žย  ๐Ÿ˜Žย  I finally got them dually fenders in color!!!ย  I’m gonna hang them on the truck today!!!!ย  ๐Ÿ˜Žย  ๐Ÿ˜Ž

     

    Vwfool
    Participant
    Post count: 312

    Congratulations on 29 years guys.

    Glad to see you out in the shop and attacking that dually. Hopefully there is a solution for your pain.

    Rustabus
    Participant
    Post count: 2003

    Man weโ€™ve gotta have one Helluva Party next year!!! Team Jones will hit 30 years and KCW will turn 20!!!!!! Yeah!!!!!!!

    ColeB
    Moderator
    Post count: 1858

    Man weโ€™ve gotta have one Helluva Party next year!!! Team Jones will hit 30 years and KCW will turn 20!!!!!! Yeah!!!!!!!

     

    thatโ€™s a good point! Big year!

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 7121

    Congratulations on 29 years guys. Glad to see you out in the shop and attacking that dually. Hopefully there is a solution for your pain.

    MANY MANY THANKS on the 29 years…. Gretchen has made it easy for me…. ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž

    I hate it when my shit is all broken… ๐Ÿ˜Žย  I had merryXmas to myself last night when I drove my dually again after 6 months or so of being down!!!ย  It needed some love…ย  This kinda truck is sorta high maintenance….. !!!!!ย  I imagine thats why it only has 69 thousand miles on it!!! and it’s a 1999!!!!ย  ย Most of this year it was broken…. ๐Ÿ˜Žย  I bet there were many other years the same way!!! ๐Ÿ˜Žย  ๐Ÿ˜Ž

    So I replaced upper A-arm bushings that were shot!!!ย  Also, 2 of the 4 were random bushings…. weird… and 2 matched…Both rears were super duper fucked…. I got it fixed up… Now it has the correct length sleeves and bushings in all four spots!ย  Also, New front shocks. New front brakes, new front tires.. and reworked front bumper, reworked front fenders, new lights up front,ย  refinished hood, lights out back, bumper replaced with rolled pan.ย  which led to me having to fab up the very most rear of the bed where a roll pan must have been cut off from!!!ย  then I had to do a SHIT LOAD of work to the rear fenders because Chris hates me… ๐Ÿ˜Žย  Also replaced that stupid ass tail gate!! whole thing!!!! ๐Ÿ˜Ž

    I know… I still gotta do the center part… But the center part isn’t all fucked up!!! It’s nearly scuff and shoot material… but there are a few spots that need attention.

    Now the truck looks even shorter!!! ๐Ÿ˜Žย  and wider….

    DSCF9505

    DSCF9504

    DSCF9508DSCF9506DSCF9509DSCF9510DSCF9511DSCF9514DSCF9515

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 7121

    Man weโ€™ve gotta have one Helluva Party next year!!! Team Jones will hit 30 years and KCW will turn 20!!!!!! Yeah!!!!!!!

    Yeah… I had that thought myself… I am shooting for Hawaii next year… ๐Ÿ˜Žย  What Hawaiian Fan wants to loan me a bus and possible place to stay next year???? ๐Ÿ˜Ž

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 7121

    Had a chance to go drive my truck..ย  Drives better than ever!ย  Doesn’t pull like it used to.ย  Smoother, and you can drive it a lot lower.. ๐Ÿ˜Ž and if you air it up in the front.. I bet I can do a U turn!!!ย  ๐Ÿ˜Žย  OK enough about my truck… Whats next??ย  Sand rail?ย  NO… Pamper love…. BBB is in 2 plus weeks!!!ย  ย So it’s time to either make some excuse, or start getting ready… Cause EVERYONE wants to go…. ๐Ÿ˜Žย  ๐Ÿ˜Ž

    MY BACK…. Since I have been sitting in this chair…. I have been feeling better and better each day… Yesterday I pushed it, walked around a little too much… and muscled around them dually wheels myself and am sore today!!!!ย  ย But nothing not even close to how I felt a week ago… The Steroids must have chilled out the spine…ย  and not agitating it probably helps also.. ๐Ÿ˜Žย  ย I still have nearly zero control of my right foot though.. I can walk on it.. I kinda flop it around…. ๐Ÿ˜Žย  ๐Ÿ˜Ž

    C.Hamburg
    Participant
    Post count: 192

    dually looks great John. Iโ€™m gonna work on mine today. Havenโ€™t drove mine down the road in about two years. Runs like shit.

    alykat
    Participant
    Post count: 511

    Truck looks great !

     

    Franz
    Keymaster
    Post count: 3807

    Badass.

    I’m surprised the fuel is still good.

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 7121

    dually looks great John. Iโ€™m gonna work on mine today. Havenโ€™t drove mine down the road in about two years. Runs like shit.

    ย  ย  THANKS!!!ย  I AM SOOOO SATISFIED!!!ย  ย  ย I am a VW guy through and through.. but I love me some slammed dually’s!!!!ย  And the amount of work that has gone into this truck is unreal…ย  It would be sooo much harder to replace than my pamper or my kombi!!!!ย  ย I think a project of this size, often, takes more than one mans wallet can endure… ๐Ÿ˜Žย  ๐Ÿ˜Ž

    I need to find your old thread I don’t recall, but I didn’t think you were running dually’s out back?

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 7121

    everyday I sit in this chair… I feel better and better… ๐Ÿ˜Ž

    RSP3
    Participant
    Post count: 148

    Stay in that chair! Great to hear your feeling better.

    C.Hamburg
    Participant
    Post count: 192

    The dually I should have never got rid of had 19โ€ Alcoas but I was running factory 16โ€ inners. My new truck 24โ€™s all six.

    Willy
    Moderator
    Post count: 1212

    Glad to hear the chair is helping some! Rest up for the road trip!

Viewing 20 posts - 961 through 980 (of 1498 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.