Home Forums Bullshit JJ's projects

Viewing 0 posts
Viewing 20 posts - 881 through 900 (of 1133 total)
  • Author
    Posts
  • John Jones
    Keymaster
    Post count: 6339

    my 12 gauge to make my semi bumper didn’t make it this week… so I stated painting shit yesterday,,,,  Back side of my hood and my Newly reshaped front fenders…. They look tit’s….   I’m gonna make everything fresh and L31 and then ask Ray Drake to help me with some sort of graphic’s…  I’m thinking of going two tone, like the older body style… and then have Ray put some Flames inside the two tone..  I dunno.. I want something to make it pop more than just all blue…

    maybe like this??? sorta

    31b29fccf6301b9abbd2fbd6c0eef0cc--lowered-trucks-square

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 6339

    I can’t believe how much my back paint affects my attitude……. 8-(

    download

    Andym
    Participant
    Post count: 934

    You killed it with those fenders at least in primer they looked real good!!

     

    Sucks about your back JJ. Hopefully it goes away quickly this round

    Do something

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 6339

    Painted more Parts yesterday!  Hood Grill, and inner fender wells… 😎   I think my Bumper is all I lack to do!!!!  😎  My hips hurt like hell this morning!

    DSCF9434DSCF9433DSCF9435DSCF9436DSCF9437DSCF9438DSCF9439

    Andym
    Participant
    Post count: 934

    Looks badass!!! Onto the cab and bed?

    Do something

    Franz
    Keymaster
    Post count: 3373

    Those fenders are beautiful.

    Rustabus
    Participant
    Post count: 1845

    Yeah!!!!!!!

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 6339

    Paint has been going great!  I started looking at and working on some mechanical shit I needed to do up front… Brakes, shocks are toast! and found a bad upper control arm bushing on the pass side.. so I think I will replace all the uppers now… 😎  My inner panels I made years ago left just enough accesss to work on the shit!! nice… 😎

    DSCF9446DSCF9447

    I’m gonna sort out my steel for a sick ass front bumper this week… 😎

    Willy
    Moderator
    Post count: 1026

    Badass bumper in progress

    31BA8E1C-4BB1-4FB0-8FB1-2A73F73734B2A47AA315-9359-418D-A740-6638FAED7BED

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 6339

    I’m excited about this bumper…8-)  No more plastic lower valance for me… 😎  😎  More Semi ish…. 😎

    Corporate
    Moderator
    Post count: 819

    Everybody move over! We’re coming through!!!!!!!!  Looking good!!!

    I love going on adventures in our bus!!!

    ColeB
    Moderator
    Post count: 1502

    Gonna shoot sparks when you drop it on the floor? 😎

    Franz
    Keymaster
    Post count: 3373

    Road kill clean-up service. 🙂

    ColeB
    Moderator
    Post count: 1502

    Good for snow removal as well haha

    RSP3
    Participant
    Post count: 101

    Damn that looks awesome!

    Wayner
    Participant
    Post count: 131

    I’m excited about this bumper…8-) No more plastic lower valance for me… 😎 😎 More Semi ish…. 😎

    plastic sucks! Looking good JJ!

    Rustabus
    Participant
    Post count: 1845

    I feel bad for anything that comes in contact with this bumper!!!!! 😉 😉 🙂

    Willy
    Moderator
    Post count: 1026

    More progress on the bumper today. I think bodywork on it will start today? Not that there’s much to bodywork on it…

    2FB5013D-C1DC-4076-ADF7-C4340696280179BAD985-0F5E-4F77-81D2-EB277B019D96

    John Jones
    Keymaster
    Post count: 6339

    DUDE!!!  this bumper has been a time consuming proposition!!!!  I am sanding it now… It needed more sanding… paint maybe later?!?!?!?!??!?! 😎  I gotta hang the bumper before I put the grill in…. 😎  I’m dying to see it all together.. I never mocked it up 100%  gonna be awesome… 😎   Then I will move to the back and get a roll pan on this rig…. 😎  I did mock it up.. and it did have a roll pan at one time and was cur out… so I gotta make some new inner rear bed area to match the shape of the roll pan….

    Here’s a pic that I bet is well over 10 years old… 😎  Looks like it might have had shaved rear door handles at one time too???

    s

    Willy
    Moderator
    Post count: 1026

    😳😳😳
    CDC20E0C-FE98-4456-B1EA-C23BF499CAFF

Viewing 20 posts - 881 through 900 (of 1133 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.