54 Camping Box

AKA The Thursday Club.
User avatar
German Krew
Posts: 159
Joined: Thu Jan 14, 2010 7:31 am
Location: DFW, Texas
Contact:

Re: 54 Camping Box

Postby German Krew » Fri Mar 10, 2017 7:13 pm

FUCKING SICK!!!! Damn I want a barndoor now.
www.germankrew.com


"My Balls said there would be days like this!" Zan Upperazzi

User avatar
PeteSC
Posts: 944
Joined: Tue Nov 30, 2010 7:32 pm
Location: Charleston, SC

Re: 54 Camping Box

Postby PeteSC » Fri Mar 10, 2017 7:14 pm

GTV wrote:WTF is that diagonal tube by the firewall for??


Drain tube for the spare tire tray I think?

Bus looks killer, JJ. Unbelievable build.
Meh.

User avatar
GTV
ninja
Posts: 2821
Joined: Fri Oct 12, 2007 8:14 am
Location: Si'ahl

Re: 54 Camping Box

Postby GTV » Fri Mar 10, 2017 8:44 pm

So cool to see metal work nearly finished on this one. So is the build plan 100% stock or is it going to have some drivability upgrades like the other two?
Living!

User avatar
john jones
Posts: 21715
Joined: Sat Feb 12, 2005 1:35 pm
Location: KCW 24/7!
Contact:

Re: 54 Camping Box

Postby john jones » Mon Mar 13, 2017 5:30 am

i'm gonna rock and roll on some floor work this week.... =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> try to be done doing rust repair this week??? is that a possibility??? maybe.. :-k :-k :-k :-k :-k
if you keep going in circles.. Your never gonna get anywhere :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k

User avatar
john jones
Posts: 21715
Joined: Sat Feb 12, 2005 1:35 pm
Location: KCW 24/7!
Contact:

Re: 54 Camping Box

Postby john jones » Mon Mar 13, 2017 6:46 am

gotta clean the oil off first... and I know there is some stuff out on the edges, rear wheel wells mostly and the rocker closing panels.. but yeah.... floors!!!! I gotta get that heat tube in now also.. :-k :-k :-k Wink Wink Wink Wink
Image
Image
if you keep going in circles.. Your never gonna get anywhere :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k

User avatar
JWDII
Posts: 322
Joined: Thu Apr 07, 2016 11:53 am

Re: 54 Camping Box

Postby JWDII » Mon Mar 13, 2017 7:23 am

I love watching the progress. This chit don't get old. =D> =D> =D> =D>
"Start by doing what's necessary; then do what's possible; and suddenly you are doing the impossible."
-- St. Francis Of Assisi.

User avatar
john jones
Posts: 21715
Joined: Sat Feb 12, 2005 1:35 pm
Location: KCW 24/7!
Contact:

Re: 54 Camping Box

Postby john jones » Mon Mar 13, 2017 9:46 am

I'm glad a few people are watching.. it's hard to keep this topic up at the top... :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" Have I possibly scared another customer off from the forums? :-k :-k :-k :-k Maybe it's something I am unaware of... Did the Barn Door Mafia have a secret meeting with all the BD owners and make a no posting on the forums rule???????? :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# wait.... Maybe Johnny wasn't invited.. he's been posting.. :-" :-" :-" :-" :-" :-" Maybe candians are excluded from bar door mafia rules? or do you guys have your own barn door mafia?

This floor is looking tit's on a ritz boys and girls.. I just need to figure out what to do with that rear area now.. :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k

I see no funny or unusual gaps, everything lines up primo!!!!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Image
Image
Image
Image
Image
if you keep going in circles.. Your never gonna get anywhere :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k

User avatar
K Leake
Posts: 1596
Joined: Sun Aug 02, 2015 8:29 am
Location: Bluffdale , Utah

Re: 54 Camping Box

Postby K Leake » Mon Mar 13, 2017 10:33 am

Awesome work guys =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Kevin

User avatar
michaelth
Posts: 424
Joined: Fri Jul 12, 2013 9:17 am
Location: south Sweden

Re: 54 Camping Box

Postby michaelth » Mon Mar 13, 2017 11:38 am

Nice!!!! \:D/
It is never too late to give up.
And to start all over with old experiences as a basis.

User avatar
jb
Posts: 4097
Joined: Sat Sep 19, 2009 9:22 pm
Location: Victoria BC Canada

Re: 54 Camping Box

Postby jb » Mon Mar 13, 2017 12:14 pm

Nah, we not cool enough for the mafia :-"

User avatar
Shanman
Posts: 144
Joined: Fri Mar 13, 2015 9:22 pm

Re: 54 Camping Box

Postby Shanman » Mon Mar 13, 2017 3:34 pm

Us Canucks are too nice to have a mafia! We would apologize for everything.

This build is epic!

User avatar
andym
Posts: 3131
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:22 am
Location: Modesto, CA

Re: 54 Camping Box

Postby andym » Mon Mar 13, 2017 9:58 pm

Wow!!! The last time it had solid floors was 60 years ago!!!

Nice work Juan jones.
Andy In Modesto
"one shot, one opportunity, are you gonna capture it?"

User avatar
PeteSC
Posts: 944
Joined: Tue Nov 30, 2010 7:32 pm
Location: Charleston, SC

Re: 54 Camping Box

Postby PeteSC » Tue Mar 14, 2017 4:27 am

=D>

Looks great!
Meh.

User avatar
Franz
Posts: 20040
Joined: Sat Feb 12, 2005 1:48 pm

Re: 54 Camping Box

Postby Franz » Tue Mar 14, 2017 7:24 am

Those floors fit beautiful. =D> Crispy and strait. All the gaps are perfect.

User avatar
JWDII
Posts: 322
Joined: Thu Apr 07, 2016 11:53 am

Re: 54 Camping Box

Postby JWDII » Tue Mar 14, 2017 7:32 am

Another day and another update. Progress is flying on this rig. Floors look great. =D>
"Start by doing what's necessary; then do what's possible; and suddenly you are doing the impossible."
-- St. Francis Of Assisi.


Return to “KCW current projects”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest