Page 60 of 62

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Mon Apr 10, 2017 11:26 am
by Pat K
Nice work any Andy.... =D> =D> =D>

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Mon Apr 10, 2017 3:00 pm
by 63single
Damn squarebacks a neck breaker.......makes the single feel slow and I had a 90 mile drive at 90mph yesterday......lol

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Mon Apr 10, 2017 3:16 pm
by George
Came out very nice Smile

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Mon Apr 10, 2017 3:44 pm
by 68tintop
Nice ride. I don't think you lowered the value. If any you increased the value by 5$$$. Made it a drivablefast fun car with style. Done right swaps are valuable to the right person. I don't like the pancake motor.

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Mon Apr 10, 2017 5:58 pm
by andym
Justin, it has type 1 hockey stick so I'm jacking off finding the right spot for the set screw.

I really wanna make a video but need another person! It will happen.

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Mon Apr 10, 2017 7:05 pm
by Bret
andym wrote:I really wanna make a video but need another person! It will happen.


Sounds like you need a back seat passenger with an iPhone. I might have access to a GoPro too..

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Mon Apr 10, 2017 7:36 pm
by andym
How about later this week once you pick your slug bug up from the interior shop!!!???!!??

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Tue Apr 11, 2017 8:37 am
by BBWB
Looking good Andy. When is the first big road trip? Wink

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Tue Apr 11, 2017 6:13 pm
by andym
Gonna break it in to Kelley park, San Jose! It works around here, no reason it wouldn't work to San Jose and back. That's includes some a mountain range to go up and down! I'll never forget rolling my super beetle to that show a few years ago, it was a breeze!!

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Tue Apr 11, 2017 7:08 pm
by BBWB
Cool. Get some Go-Pro's to document the trip. \:D/

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Sun Apr 16, 2017 10:36 am
by andym
Took this car for a spin yesterday, seems to work fine. I hope to do some more driving this week with it, but feel like it's a solid good working set up.

Kelley park I'll be there!! Deck open or deck closed?

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Sun Apr 16, 2017 1:38 pm
by BBWB
Open of course! Smile Can't ruffle any feathers closed. :-" :-"

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Tue Apr 18, 2017 10:33 pm
by andym
Just tweaking out on small shit here and there with this car, some stuff Subaru / IRS conversion related, some shit I wanted to change for a while. I'm feeling good with this set up. Gonna drive the fuck outta this car now. No future builds planned right now of my own. Gotta focus on a few swaps in my shop.

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Fri Apr 21, 2017 1:51 pm
by Critter1
Andy took me for a rip in his square yesterday. Say what you want about Subi motors in a VW.... What a blast! I think it's awesome!

Re: '66 Squareback--- Subaru 2.5 powered!

Posted: Mon Apr 24, 2017 8:02 am
by andym
Car was a success. Radiator set up works perfect!!! Fuel system works great. Small shit to tinker on but it's a driver now..
I'll let this thread rest some now. Time to work on other peoples rides.